Tänään Luna työskenteli minusta taas suht varmasti, Luna oli juonessa vaihteeksi paremmin mukana kuin minä. Vauhtia on edelleen liikaa, mutta siihen varmastikin ehdin puuttua vielä. Tuo menee sekaisin samantien kun saa valjaat päälleen, joten mitä ilmeisimmin etsintä on todella mieluista

Meillä oli siis maalikoirana Nomppa. Vauhti tosiaan oli kova, koira suunnilleen laukkasi eteenpäin (hidastin ravaamaan mutta edelleenkin meni lujaa, koko jäljen ajan hidastin tasaisesti). Tuntui että oli paljon paremmin kartalla kuin aikaisempina kertoina koko jäljen. Meni osaksi ilmavainulla, ensimmäisestä polunhaarasta lähdettiin väärään suuntaan, siitä palautus ja lähtikin sitten taas kivasti ajamaan jälkeä. Seuraavasta polunhaarasta Nuna lähti taas ensin väärälle polulle mutta oli ilmeisesti siltikin erittäin hyvin jäljellä, koska meinasi lähteä polkujen välissä olevan lumikinoksen yli oikealle puolelle jossa jälki meni (aivan selkeästi jäljesti siinä kohtaa ilmavainulla) mutta minun virheeni takia kiinnittikin huomion siihen mihin suuntaan minä olin kääntynyt ja palasi väärälle polulle takaisin. Tästä taas palautus ja sen jälkeen mentiinkin suoraan Nompan luokse hienosti. Hieman epäselvä ilmaisu, intoa oli tosi paljon ja olisi mielellään juossut suoraan Nompan syliin. Pysäytin kuitenkin sitten ja palkkasin.

Vauhtia pitää hidastaa roimasti, mutta muuten olen tosi tyytyväinen Lunan työskentelyyn.